By on 29th Prosinec

Konkurence na trhu je veliká a získat si zákazníky není jednoduché a tak různé firmy a různí výrobci sázejí na rozmanité strategie, z nichž některé jsou pro koncového zákazníka více a jiné méně výhodné. Mnozí se totiž namísto poctivé práce raději uchylují k dnes tak oblíbeným slevám a slevovým akcím, pod které se dokáže schovat opravdu ledacos a jejich avizované bezkonkurenční ceny jsou ve skutečnosti opravdu tak bezkonkurenčně nízké nikoli díky tomu, že by jejich zaměstnanci pracovali rychleji, efektivněji a s výhodněji nakoupeným materiálem, nýbrž kvůli tomu, že používají ty nejhorší postupy, nekvalitní kazový materiál a svou práci doslova odbývají.

Kvalita versus nízká cena

Ovšem vaše firma zaměřená na kuchyně na míru by se na takovou cestu nikdy uchýlit nechtěla. Vy patříte do naprosto opačné kategorie firem, které sázejí na kvalitu a pečlivost odvedené práce, ve své výrobě používají jen prověřené nejkvalitnější materiály a za svou prací si do posledního puntíku stojí. Garancí tohoto přístupu pro zákazníky může být i dlouhá záruční doba kuchyní a mnoho pozitivních referencí z dosavadních realizací.

Comments are closed.